Thursday, February 21, 2013

Tabung Penyelengaraan Blog Khas PRU-13

KENYATAAN                                                                                                                    

Assamualakumum ... saya bercadang untuk menyediakan laman blog khas untuk liputan aktiviti pilihan raya umum ke-13 nanti. Laman ini akan diuruskendalikan oleh blog saya Merah Tinta. Sehubungan itu untuk melaksanakan ini saya melancarkan tabung penyelengaraan untuk membiayai blog berkenaan.

Blog ini bakal memberi liputan meluas dan dengan lebih cepat lagi serta telus. Ia juga berbentuk bebas, adil dan profesional. 

Sekiranya tabung ini mendapat sokongan saya bercadang untuk melantik beberapa orang koresponden atau perwarta di seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak. Sehubungan itu sesiapa berminat sila hubungi saya untuk mendapat penjelasan, persiapan atau arahan selanjutnya. Email resume anda ke msomalaysia@gmail,com


Koresponden ini terbahagi kepada dua yang akan berkhidmat secara sukarela dan akan dibayar menerus tabung penyelengaraan yang dilancarkan hari ini. Justeru saya sangat mengharap kerjasama dan bantuan suci dan ikhlas daripada anda sekali untuk menjaya rancangan ini.

Sumbangan anda boleh dimasukkan ke dalam bank nombor akaun seperti mana tertera di iklan di atas. Atas kerjasama dan komitmen anda pembaca budiman diucapkan berbanyak terima kasih. Jaya atau tidak bergantung kepada sumbangan ikhlas dan sokongan anda budiman. Wassalam Mso. - BERITA LEBIH LUAS LEBIH CEPAT & TELUS. [wm.kl.6:54 pm 21/02/13]

No comments: